I asked artificial intelligenc 
logo The Cuckold
338

Description: I asked artificial intelligence to transform a real photo I received from my wife into a cardboard version I could publish without facial censorship. This is her taking a drunken picture of herself in the mirror, on a business trip, while making the sign of the horns. Do you like it?
I asked artificial intelligence to transform a real photo I received from my wife into a cardboard version I could publish without facial censorship. This is her taking a drunken picture of herself in the mirror, on a business trip, while making the sign of the horns. Do you like it?

Date: 28-07-2025 14:28:56
lamiatr

avatar

Hey ciao cuck, la tua lei è una donna fantastica, donna più grande me, che prenderei con vigore a cavalcioni su di me, le prenderei il seno in bocca, e le sborrerei sulla fede, la scoperei talmente tanto da farla diventare mia, mettiti in contatto con me cuck, vediamo se le arrivo a piacere.Tl.gm Framerate0


Fra18
07-08-2025 03:18:37

avatar

E sperare che la foto dopo sia spettinata con il vestito calato, il trucco rovinato un rivolo di sborra sul seno un sorriso disarmante e un messaggio...ti amo cornutello mio...buonanotte dalla tua troietta


Grilloo
30-07-2025 07:16:02

avatar

Scalza, sbronza e con vestitino da troietta..tutta da scopare avatar ti piace quel piedino che spunta?


Falco20
28-07-2025 14:35:01